Copywriting

“If it sounds like writing, I rewrite it.”

Heb je al eens producten of diensten gekocht na het lezen van een:

  • productomschrijving
  • blog
  • e-mail
  • testimonial of review
  • nieuwsbrief
  • website
  • andere vorm van tekst?

Dan heb je je laten verleiden door een sterk staaltje copywriting.


De tekst leidt je klanten richting een engagement. Dit kan onder andere een productaankoop, clicks naar je website of meer likes betekenen. Je neemt je klant mee in een verhaal, overtuiging en oplossing voor een probleem waardoor er tot actie overgegaan wordt.


Wil jij je niet langer zorgen maken over:

  • wat je onder je Instagram- en Facebookposts schrijft
  • de maandelijkse blog die nog de dag voordien afgewerkt moet worden
  • hoe je de positieve klantfeedback in een overtuigende testimonial kan omzetten
  • wanneer je welke soort tekst correct inzet?


Stuur mij een berichtje via de contactpagina en we bespreken jouw noden en mijn oplossingen.


Volg me op Instagram